Na 480 planszach reklamy outdoorowej w środkach komunikacji miejskiej w Oslo oraz w norweskim internecie promowane są atrakcje polskiego wybrzeża.
To największa w historii akcja promocyjna polskiej turystyki w Norwegii.
Dynamiczne reklamy promują turystykę weekendową w miastach, sporty wodne, golf, jazdę konną, a także wypoczynek w spa. Chwytem marketingowym ma być również konkurs, w którym Norwegowie będą mogli wygrać wycieczkę do Gdańska i Kołobrzegu.
Według założeń informacja o atrakcjach polskiego wybrzeża powinna dotrzeć do 3,7 mln odbiorców spośród 5 mln mieszkańców Norwegii.
Kampania potrwa do końca marca. Podsumowaniem będą dwie publikacje w największych norweskich mediach: gazecie „Dagbladet” oraz „VG”.
Akcję promocyjną sfinansowały Polska Organizacja Turystyczna, województwo zachodniopomorskie (także ze środków Unii Europejskiej) oraz Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna.
Źródło: onet.pl, radioszczecin.pl